Delegacje – co trzeba wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. O ile wyjazd jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas wiązać, dotyczyć. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria jakie są planowane przez: dyrektywa wdrożeniowa dotycząca delegowania pracowników Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.